Kosár

Az Ön kosara üres.

ÁSZF

ÁSZF
 
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek:
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEINKET.  És kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti Önmagára nézve. Szerződési dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Üzemeltető Adatai:
Név: Micskei Péter E.V.
Cím: 1204 Budapest  Wesselényi u 135
Adószám: 67824074-1-43
Telefonszám: 0630/3381789
E-mail: lufirendeles@gmail.com
Kapcsolattartó személy: Micskei Péter
A megjelenített termékek online, emailban, vagy telefonon rendelhetők meg.
A Magánszemélyek vásárlása regisztráció nélkül történik.
Vonatkozó Jogszabályok:
Az elektronikus úton kötött szerződésekre az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi. C. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi. CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi. IV. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.
A szerződés alakja és létrejöttének időpontja, a megrendelések  feldolgozása:
Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. A szerződés nyelve Magyar.  A megrendelő űrlap kitöltésével és a Szolgáltató részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak Szolgáltató általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül. A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan ( az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak Szolgáltató általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekinthető a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
A megrendelések teljesítése és feldolgozása munkanapokon 8-18 óráig történik.    
A Szolgáltató nem vállal felelőséget az esetleges technikai ismertetők, a leírások a beszállító, vagy a rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A szolgáltató fentartja a jogot a már visszaigazolt megrendelés visszautasítására részben vagy teljes egészében. A részben történő teljesítés kizárólag a Felhasználóval történő egyeztetést követően kerül sor. A megrendelések feldolgozásként megjelölt időpontokon kívül is van lehetősége a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az a következő munkanapok kerül feldolgozásra.
Hatályba lépés:
A szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a vásárlási szándékot a megrendelő számára a szolgáltató visszaigazolta, és mindkét fél a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta.
A vásárlástól való elállás joga:
A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége  nincs. A lemondást jelezheti e-mailen, telefonon, írásban. A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Felhasználó 1év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Elállási jog gyakorlásának menete:
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a Cégünk címére. Fontos, hogy a termék  visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik! A portósan és utánvételesen küldött csomagokat Cégünknek nem áll módjában átvenni és visszamegy a feladónak!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatra, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak (vásárlónak) kell kifizetni, a vállalkozás nem vállalja e költség kifizetését.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.
Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. ( például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt.)
A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a szolgáltató a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.
( egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló
17/1999 (II.5) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.